Olahraga MSSD

Sebenarnya tarikh lawan Olahraga start from 15 February sampai 23 February. Tapi aku skip. So,

21 February 2012

*15 minutes ago....*

K, dah sampai pun Stadium USJ 23. Masuk kawasan sekolah USJ 23, okay nampak cool ah jugak.
Pagi-pagi buta dah kena panas. Memang puteri putera lilin lah semua kan. Hihi

Pukul 10 pagi, ambil jacket, pakai running vest, bawak tag Peserta. Okay turun bawah pergi warm up.
Suleena datang. Dulu tak pernah borak dengan dia. Tapi tahun ni, memang borak tak ingat dunia.

Jumpa Shariman. Ceh, konon macho ah tu tangan masuk poket jacket. Haha

Shariman : "Sombongnya. Tak pandang pun kan..."

Pukul 11 pagi pergi daftar. 400m hurdles bebeh. Memang cuak, tangan sejuk semua adoooo...
Alhamdulillah dapat masuk final. Hoho bangga jap. 400m hurdles dapat masuk final. Hahaha

*Pukul 1 pm. Lunch timeeeeeeeeee!!!*

Cikgu Malisa : "Wani, saya tahu awak jangan makan banyak."
Aku : "Lahai cikgu kenape?"
Cikgu Malisa : "Petang ni awak ade acara. 4 suap je. Jangan lebih..."
Aku : "4 suap jeeeeeeeeeeeeee? *buat muka*"
Cikgu Malisa : "4 suap je. Saye perhatikan awak. Jangan makan lebih..."

Pukul 3. Lepas warm up. Okay macam biasa pergi daftar. 400m hurdles for final.
Main sep sep tom tom dengan Suleena. Haha masuk air gila minah ni. Tak pernah pulak. Sporting.

K kawan, 400m hurdles saya kalah. Hihi. Penat tau tak. Penatttttt. Hahaha~

22 February 2012

"Fatinur Shazwani"

Oh nama dah panggil. K naik bas. Duduk belakang. Karok lagu jiwang dengan Aina, Apit and Amir.
Lagu Kisah Hati. Lagu Ombak Rindu. Lagu Hindustan. Banyak lah lagu yang kiteorang karok masa tu..

Today aku tak ada acara. Rest time. K yahooooooooooooooooooo.... Hihi

*Mata pandang dengan budak yang pakai baju running vest warna purple*

Ahey cop ! Jangan pikir apa-apa. Aku pandang bukan tangkap cintan dengan budak tu k.
Warna purple lahhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Hoi, lawa gilo woi. Nak nak nak !

Usya punya usya. Ada sorang mamat ni tinggi gilo. K pandang punya pandang. Eh jap, Meor lah. Hihi.
Mak aiiii, tinggi gila budak ni. K, agak-agak aku berdiri sebelah dia beza tak agak agak. Okay bezalah.


Sebok borak-borak dekat tempat warm up. Sekali, nampak Pengetua dengan Pn Yap.
Semua bangun serbu pengetua. Aisyah tak boleh bla. Salam pengetua terus peluk pengetua.
Hihi, pengetua pun layan je. Haha. Siap bawak desert untuk kiteorang lagi. I love you pengetua. Hoho

Best lah Hairul dapat kiss forehead pengetua. Myra pulak dapat kiss kat pipi from pengetua. K jealous !

Puan Yap : "Okay, do the best yeah. Isnin nanti pukul 1.10 pm ada jamuan untuk kamu semua"
Semua : *muka excited* "Haaaa yeke? Yahoooooooo. Makanan makanan makanan. Haha"
Puan Yap : "Okay, jangan lupa datang. Pengetua ajak makan dengan dia Isnin nanti.."
Semua : "Okay setttttttttttttttttttttt...."

Rehat dengan Shariman, Sabrina, Suleena dengan Amir. K Shariman macam budak-budak. Manja ahhh!
Shariman tarik tangan. Aku ingat dah kenapa budak ni. Rupenye nak tukar phone. Hahaha


Point Esempi dengan Point Permai memang dengan. Beza 1 point. Perghhhh berapi woi. Haha
Apa-apa pun. 4 by 100m dengan 4 by 400m katagori P1 dapat masuk final. Huhuhu~~~

23 February 2012

Last day. K, semua stok bawak charger Camera. Charger Phone. Ye lah, nak tangkap gambar kan..
Kesian Pika. Time tu kaki dia injured. Tak dapat buat 200m ngan lompat jauh betul-betul.
Gossip-gossip dengan Megat, Apit dan Cikgu Malisa. Haa Megat cerita dia memang tak boleh bla. Haha

Pukul 11 pagi. Okay, semua turun warm up untuk acara 4 by 100m final. Memang penuhlahkan tempat warm up. Hari ni stadium penuh dengan budak-budak relay. Wink wink. Syokkkkkkkk~~~

"Go Esempi............. Go Esempi.......... Go Esempi Go. Go Esempi Go..... *sambil tepuk Esempi*"

Pukul 3 petang. Lepas warm up. Pasang number relay. SM 04. Nervous datang. Cuak kebebehhhhh.
Pika target nombor 4. Ain target nombor 3. Aku target nombor 2. Sekali, alhamdulillah dapat no 1.
Tahniah kepada Sekolah Permai.........................

*Beratur. Salam dengan budak-budak sekolah Permai*

Turn salam Suleena. Peluk dia. Wooooo terkejut. Dia angkat aku. Larat lah minah ni. Hahaha
Lepas tu, turn salam Shariman pulak. Tangan dah salam. Lepas tangan untuk salam budak lain. Sekali dia tarik tangan aku, dengan aku-aku sekali tertarik. Tangan dia lagi satu cubit pipi kiri aku gila-gila

Shariman : "*cubit pipi kiri aku* Asal comel sangatttttttttttttttttttttttttttt... Hahahaha"
Aku : "K dah dah. *cabut lari*"

Jumpa Mowin dengan Siva. Salam dorang.

Aku : "*hulur tangan* You, I merajuk dengan you k. I taknak kawan you dah. Hahaha"
Mowin : "Ala, kawan lah."
Siva : "*hulur tangan* K wani, good luck for your SPM. Nice to meet you."
Aku : "Hey bro, good luck to you too. K thank you..."

The End...