Ping Pong -> Prefect Camp

31. January - 3 February 2012

Orang lain sebok pergi sekolah sendiri, aku sebok pergi semak dekat sekolah Sri Serdang. Hihi
You know what? Sekolah tu awesome to the max yaww. Why why why?
Sebab, time rehat dorang boleh lepak pergi Mcd and Kfc. Sekolah kita takde ponnnnnn *sodihhh*

Actually, ade competition ping pong. That's why, aku and others semak sekolah tuuuuuuuuu. Hihi
First day, so far okay. Well macam biasa, naik stage, daftar nama sekolah and tunggu nama dipanggil.
Tunggu punya tunggu, dapat jumpa lepaskan rindu. Meet Arisa and Aina. They're so cute. Told youuu !

Meet kembar. Bukan kembar 2 ye. Tapi kembar 3 ye wahai kawan kawan ku.
Dah lah kembar 3, anddddddd semua nya minat pingpong. Dorang pro gila main pingpong. Wewit.
Style ke tidok? Haih, tak payah tanya. Dorang memang super duper style to the maxxxxxxxxx !
Handsome pun ado. Comel pun ado. Bila dorang senyum kan kan kan, I'm melting. Aheyyyy...
Ade moment to kannnnnnnnn, diaaaaaa.... *k tak jadi cerita, biar aku je tahu ape jadi hari tu. Hihi*

Di pendekkan ceritanya, sekolah aku menang sebanyakkkkkkk....

- 3rd and 4th place of Perempuan Terbuka Bawah 18 Tahun
- 1st and 3rd place of Perempuan Terbuka Bukan Cina
- 2nd place of Bergu Perempuan Terbuka Bawah 18 Tahun
- 1st place of Bergu Perempuan Terbuka Bukan Cina.

*Yeah ! Dapat peluk daripada pengetua nanti. Kena menang semata-mata nak dapat peluk pengetua je. lol"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. February - 4. February 2012

Rushing time ! Daftar camp sepatutnya 2.30 petang. Tapi, aku daftar pukul 6.30 petang.
Nahhh its okay, aku di excuse kan datang lambat for camp fasa 1. Hihi. Berjuang demi sekolah. Lol

Dah lah datang lambat, boleh pulak buat muka innocent. Hihi.
Orang semua sebok siapkan bendera, aku sebok bergambar. Hoho. Salah saya ke? *muka innocent*

Ada hikmah disebalik kenapa aku datang lambat, sebabbbbb... Aku dapat team dengan budak awesome.
Semua stok sporting. Tak main ah kan pendiam pendiam ni. Sentiasa wanted untuk urusetia. Hihi

Activity Treasure Hunt. Team aku nombor satu siapkan semua tugasan. Memang sharp masa dia.
Settle Treasure Hunt, aku ingatkan OBH dah mula.Tutup mata bagaikan. Last2, malam penghayatan.

First, pasal Cikgu. Sorry, time tu hati tengah kering. Takde perasaan.
Second, pasal kawan. K, dah start "I'm touch diaaaaaaaaaa"
Last, pasal ibu bapa. Oh tidak, I'm crying. Jatuh jugak air mata kuuuuuuuuuuuuu. Hihi

Masuk tidur. Kau tauuuuu, dorang bagi kiteorang tidur 30 minit jeeeee. Sungguh kejam. Haha
Tutup mata lagi sekali, dorang bawak aku tah kemana, last last campak dekat depan dewan jeeeee.
KP main tarik tarik tangan aku. Dalam hati aku "Sakit lah samdol. Adoiiiii" Hihi

Bangun pagi. Tanpa mandi. Tukar baju, terus senamrobik.
First time aku tengok KP masuk air. Tarian kereta tu yang tak boleh bla. Andai dapat record, syok wuu.
Tarian Hindustan. Poco poco. Chicken Dance. Urusetia semua best yawwwww.... Hihi

Next day, ohhh mannnnnnnnnnnn. What a boring dayyyyyyy. Dengar ceramah itu ini. Pok pek.
Cikgu sebok ceramah dekat depan, kiteorang and others form 6 buat picnic kat belakang.
Whoahhhh, dah macam makan besar kau tau. Nampak makanan, lupe cikgu kat depan. Hihi

Balik je camp, macam biasa, tanpa mandi tanpa makan. Boommmm tumbang ! ZzzZzzZzzZzzZzz


Kem Fasa 1 dah habes. Kem Fasa 2 bila yeeee? Hihi